Regulamin zakupów

1. Postanowienia wstępne

a. Niniejsze ogólne warunki sprzedaży regulują relację pomiędzy:

ICosmetics Beata Kabaj

Nowe Rumunki 39, 09-520 Łąck

NIP: 6761555217

contact@icosmetics.pl

+48 601 520 851

jako sprzedającym, prowadzącą sklep internetowy na stronie icosmetics.pl oraz klientem, który zawiera ze spółką umowę kupna

b. Ogólne warunki sprzedaży regulują przede wszystkim zakup towarów w sklepie internetowym firmy.

2. Zawarcie umowy kupna

a. Klient zawiera ze spółką umowę kupna na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego.

b. W przypadku zawarcia umowy zakupu na odległość - złożenie zamówienia na stronie internetowej dla klientów jest równoznaczne ze złożeniem oferty przez klienta. Zamówienie będzie ważne przez okres 7 dni, a firma potwierdzi jego otrzymanie e-mailem. Ostateczna umowa kupna zostaje zawarta w momencie przyjęcia przez spółkę umowy wstępnej w formie wysyłki zamówionych produktów. Firma zawiadomi klienta e-mailem o wysyłce towaru.

3. Odstąpienie od umowy bez podania przyczyny

a. Zgodnie z prawem klient może odstąpić od umowy zawartej przez Internet lub telefon bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dostawy towaru.

b. Jeśli klient chce skorzystać z tego prawa, musi powiadomić spółkę o odstąpieniu od umowy w wyżej wymienionym terminie. Można tego dokonać, pisząc na adres contact@icosmetics.pl lub dzwoniąc pod +48 601 520 851

c. W przypadku odstąpienia od umowy w terminie 14 dni klient otrzyma zwrot ceny towaru. Wyżej wymieniona kwota zostanie zwrócona niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Zgodnie z prawem może wstrzymać płatność do czasu otrzymania zwracanych towarów. O ile nie uzgodniono inaczej, środki zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki klient dokonał płatności.

d. Klient powinien przesłać zwracany towar niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy, na contact@icosmetics.pl lub ul. Redutowa 35, 05-500 Piaseczno

e. Należy pamiętać, że zgodnie z prawem klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru wskutek posługiwania się nim w sposób inny niż niezbędny do zaznajomienia się z charakterem, właściwościami i funkcjonalnością towaru. Kosmetyki w otwartych opakowaniach nie będą przyjęte w ramach zwrotu.

4. Reklamacje

a. Jeśli przy dostawie okaże się, że towar jest wadliwy klient może również zażądać usunięcia wady w formie wymiany lub naprawy towaru. Jeżeli usunięcie wady jest niemożliwe lub dla firmy nieopłacalne, klientowi przysługuje prawo do żądania zniżki od ceny zakupu oraz - w przypadku, gdy wada jest znaczna - odstąpienia od umowy kupna. Prawa te przysługują użytkownikowi również w przypadku wykrycia wady w terminie późniejszym.

b. ponosi odpowiedzialność za wady towaru, jeżeli wady ujawnią się w okresie dwóch lat od daty dostawy towaru lub przed datą ważności określoną na opakowaniu.

c. Towar uznaje się za wadliwy w szczególności wtedy, gdy nie ma zwyczajnych lub przedstawionych właściwości, nie spełnia swojego celu, jest niezgodny z wymogami ustawowymi lub nie został dostarczony w uzgodnionej ilości. Zwiększona wrażliwość lub reakcja alergiczna na dostarczony produkt nie stanowi podstawy do uznania wadliwości towaru. Zdjęcia produktów w sklepie internetowym mają charakter wyłącznie poglądowy i nie stanowią wiążącego opisu właściwości produktów.

d. Pytania dotyczące reklamacji należy kierować na adres contact@icosmetics.pl

e. poinformuje klienta o rozpatrzeniu reklamacji, a w szczególności o otrzymaniu reklamacji i jej pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu, za pomocą poczty elektronicznej lub wiadomości tekstowej. może również skontaktować się z klientem telefonicznie.

f. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie. Rozpatrzenie reklamacji, w tym usunięcie wady, nastąpi w terminie 30 dni od daty złożenia reklamacji. W przeciwnym przypadku klient ma prawo odstąpić od umowy kupna. Klient ma obowiązek pomóc firmie wywiązać się z dotrzymania wyżej wymienionego terminu.

g. W przypadku reklamacji rozpatrzonych pozytywnie nasza firma poniesie koszt zwrotu towaru.

5. Sposób płatności i rodzaje dostawy

a. Klient może wybrać sposób płatności i dostawy z dostępnych opcji. Przed wysyłką zamówienia powiadomi klienta o wybranym sposobie płatności, dostawy i związanych z tym kosztach.

b. Podane terminy dostaw mają wyłącznie charakter informacyjny i są oparte na przewidywanych terminach dostaw otrzymanych od przewoźników.

6. Informacje ogólne

a. Zgodnie z ustawą o rejestracji sprzedaży sprzedający ma obowiązek wydać klientowi dowód zakupów.

b. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php; http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

W przypadku rzeczywistego sporu konsument może zwrócić się do organu ADR, który znajduje się pod adresem: http://www.cik.uke.gov.pl/.

Sprawa może być rozwiązana drogą internetową on-line.

c. Umowa zostanie zawarta w języku polskim i podlegać będzie prawu polskiemu.

d. Ceny wszystkich produktów i usług zawierają podatek VAT należny w chwili składania zamówienia. W przypadku zmiany stawki podatku VAT przed zawarciem umowy kupna lub wysyłką towaru klient będzie miał obowiązek (biorąc pod uwagę wybrany sposób płatności) zapłacić niedopłatę lub też sprzedający niezwłocznie prześle klientowi e-mail z prośbą o wyjaśnienie, gdzie sprzedający może zwrócić klientowi ewentualną nadpłatę.

e. Potwierdzając zamówienie, wyrażasz zgodę na otrzymanie faktury drogą elektroniczną. Fakturę prześlemy w formie elektronicznej w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia. Jeżeli chcesz uzyskać fakturę w formie papierowej, prześlij nam wiadomość, a dołączymy ją do zamówienia.

f. Wszystkie ceny towarów, w tym ceny zniżkowe, ważne są aż do odwołania lub wyprzedaży zapasów.